Jumaat, 11 Februari 2011

Untuk Pusat Pendidikan Kanak-Kanak ...

Produk - Produk yang disediakan untuk Pelanggan - Pelanggan yang berkaitan

Sila 'klik' pautan yang di bariskan untuk penerangan lanjut .
Kes Senario dan Penerangan  untuk pengguna yang masih menggunakan cara manual untuk menguruskan pentadbiran organisasi .

Sistem Pengurusan Tadika dan Pusat Bimbingan Kanak Kanak pelbagai pakej di sediakan untuk pengurusan Tadika,Taska serta pusat perkembangan minda kanak kanak . Sistem ini merangkumi maklumat pelajar/murid-murid ( HEP/HEM ) serta rekod yuran bayaran bulanan serta bayaran tahunan . Resit pembayaran di cetak dan penyata bayaran boleh disediakan dengan mudah dan pantas.Pakej ekonomi 2 dalam 1  dengan satu sistem tambahan iaitu sistem 'payroll' -

Sistem Upah dan Gaji pekerja dan kakitangan mengandungi maklumat pekerja (Human Resources) , percetakan penyata gaji ( pay slips) dan maklumat berkaitan.

Pakej 4 dalam 1 di tambah dengan rekod hafazan dan hafalan al-quran serta kelas IQRA yang mengandungi rekod pencapaian berkaitan oleh pelajar.

Pakej 5 dalam 1 di tambah dengan rekod pergerakkan pelajar yang keluar dari sekolah diatas kebenaran dan permohonan ibu/bapa serta penjaga untuk tujuan yang bermaksud .


Sistem Pengurusan Sekolah Rendah Islam   pelbagai pakej disediakan untuk pengurusan Sekolah Rendah Islam. Sistem ini merangkumi maklumat pelajar/murid-murid ( HEP/HEM ) serta rekod yuran bayaran bulanan serta bayaran tahunan. Resit pembayaran dicetak dan penyata bayaran boleh disediakan dengan mudah dan pantas. Pakej ekonomi 2 dalam 1 dengan satu sistem tambahan iaitu sistem 'payroll' -

Sistem Upah dan Gaji pekerja dan kakitangan mengandungi maklumat pekerja (Human Resources), percetakan penyata gaji ( pay slips) dan maklumat berkaitan.

Pakej 4 dalam 1 ditambah dengan rekod hafazan dan hafalan al-quran serta kelas IQRA yang mengandungi rekod pencapaian berkaitan oleh pelajar.

Pakej 5 dalam 1 ditambah dengan rekod pergerakkan pelajar yang keluar dari sekolah diatas kebenaran dan permohonan ibu/bapa serta penjaga untuk tujuan yang bermaksud

Pakej 6 dalam 1 ditambah dengan rekod Asrama ( Jika ada ), rekod pergerakkan pelajar keluar dan masuk asrama dicatat secara elektronik .

Pakej 7 dalam 1 ditambah dengan hal ehwal ujian peperiksaan, sistem ini mengandungi maklumat input markah melalui setiap tahap dan kelas. Sistem ini akan menjana satu analisa merangkumi pencapaian mengikut tahap dan kelas, mengikut subjek dan menghasilkan senarai keputusan sesuatu ujian dan peperiksaan serta mencetak slip keputusan secara individu dan mengikut tahap dan kelas.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Senarai Blog Saya