Rabu, 2 Mac 2011

E-Book

Sesuai dengan tuntutan masa, sebagai penulis yang walaupun tidak produktif lagi tetapi masih mahu memvariasikan karyanya maka saya juga terpanggil untuk menjadikan buku-buku karangan saya sebagai e-book. Dan tentunya lebih murah dari buku sebenar dan lagi mereka yang mendapatkannya boleh juga terus menaik turun e-book tersebut kemudian memberikan salinannya kepada rakan-rakan. Kalau bercakap dari sudut bisnes, memang saya akan rugi tetapi dari segi memanjangkan ilmu dan pengetahuan, pasti saya akan untung. Cuma untung dalam makna yang tersirat. InsyaAllah.

Judul-judul buku di bawah yang dalam proses menjadikannya e-book.
  1. Tauhid Dalam Tasauf
  2. Musyahadah Tauhid
  3. Rahsia Agama
  4. Karya Tuhan







0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Senarai Blog Saya